YAY! ;D

YAY!! :D 2 dagar kvar på köttex! fan va gött!
längtar tills det är över! 4 intensiva veckor ju! :O sen så ska jag åka till älskling den 23:e (A) längtar som faaan!! :D för plutennutten fyller ju år 25:e. GRATTIS ÄLSKLIIING! :D <3<3 blir torsdag jag åker å stannar till söndagen, kort tid. men värdefull tid! ;) snart har jag å crille då varit tillsammans i 19 månader! (A) tiden går så fort! :O
snart så blir det steget högre förhoppningsvis! då det blir 2 år!
älskar dig crille! <3

fuck! på onsdag börjar skolan igen :O längtar.... NOT :O fyfan va lovet gick fort :O men men ska bli kul att se vilka ettor det blir.. XD

snaart tar jag studenten! 2 år kvar :D
destination efter student 2012: FALUN!


well babiiiies, catch up later :D
stay fresh! ;D  
charåå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0