lördag.. lousy lördag..

Skövde idag! ångrar nästan att ja hänkade! bad news..
annars har det inte hänt så mycket annat today, :O blir la att säda och fixa i mitt rum imorn eftersom min lilla kärlek kommer på söndag nästa vecka! kan inte vänta!

Håller på att längta ihjäl mig!


ska man behöva vänta för att få kärlek? vad är kärlek?

LOVE:

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is for very very extra-ordinary
E is even more than anyone that you adore can

hmm.. stämmer detta? "for the only one I see"?
syns bara jag för han? och om det inte märks? då är väll inte jag den enda han ser. eller?


måste skriva ner några årets!

årets..

årets medbrottsling:
ERIK! :3

årest katt:

Fredrik :3

årets awesome:

crille ofc. <3


aja, får räcka så..


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0