otrohet?

vad är otrohet? enligt mig är det när man räknas som andrahandsval, eller även tredje, fjärde! vad betyder otrohet? enligt mig är det en person som inte kan behärska sig själv utan att attraheras av andra och låta sig hålla på med dom. otrohet, är det när man bara kysst nån? eller inkluderar det allt man gör? kram? är det att vara otrogen? naah det tycker inte jag iallafall. puss? ohja! att ligga med en annan? absolut!!

varför kan man vara otrogen?
hur känns det för din partner? om du inte vet hur din partner kommer reagera, så känner du inte dig själv! för att lära känna dig själv måste du tänka på hur din respektive reagerar på samma sak som du gjort/ska göra. vill du att han/hon ska göra samma sak mot dig? hur hade du reagerat, antagligen samma sätt som din kille/tjej.  Gyllene regeln! "Allt det du vill att andra ska göra för sig, det ska du också göra för dom" den säger ju en hel del på vad man ska tänka på!

Behandla alla som du själv vill bli behandlad!

Att ha kunskap om det är så rent crap!! ska man verkligen behöva utsätta sin partner för en sådan sak? har erfarenhet och kunskap av det, under detta senaste år. Jävla 2010!



ska vänta på på tomten och hoppas han lämnar paket vid min säng (a)
GODJUL! :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0