<3

Ah då har man kommit hem från 5 underbara veckor från Falun, där min lilla pojke Christoffer bor. :) älskar han mest, mest, mest!! synd bara att han ska va med kratz och adam :/ när jag vill va med han nu innan jag börjar jobba på tisdag :O sommarjobb på köttex i 4 veckor! så varför kan han inte vara med mig? :s som han inte träffar så ofta, ne han ska vara med kratz som han bor granne med.. förstår inte riktigt hur pojken tänker!
Well.. idag när vi käka så bjöd mamma och pappa på cider och öl :) gottigt! sen blev det dooley's också :O hahaha älska!
jaja, ska nog work'a vidare med att försöka få crille att vara med mig och inte adam å spela nå jävla data spel -.-'

pusspuss;*

<3CRILLE<3

Kommentarer
Postat av: mmm....

omg ja fattar om du tkr om hnm men du maste ju lata hnm ha ett eget liv omg liksom...

2010-07-23 @ 13:17:27
Postat av: Julia

sant.. men samtidigt behövs ju vissa fler prioriteringar än spel oså.. right?

2010-11-14 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0