*kärlek

Igår, mmmmmmmh (a) va med alex<3
sen Stiggeb00i när alex drog.

Idag så, ah har jag jobbat! på köttex i götene :) kung med stasch! $_$ började 6.20-17.15. :O
STASCH!

-I will never
Try to live a lie again
I don't wanna win this game if I can't play it my way..


*Försöker prata med dig.. men enda svaren jag får är en diss.
dissen förklara att du inte är mogen. Mogen för att prata, du bara skyller å stöter undan..
orkar inte mer..*

-I'm not gonna stop
Not gonna stop till I get my shot
That's who I am
That is my plan
Will I end up on top again



snart blirre att söva, trött som aldrig förr.
ska bara säga, att jag älskar min bror!<3


ajja, natti!
stay fresh!
pusspuss!

//JuliaFulia*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0