now I know..

Vet inte hur jag ska kunna prata med dig, fan det är svårt..
fan va du gjort det svårt, det va inte meningen att det skulle bli så..
går inte en enda dag utan att jag tänker på dig, du gjorde min dag.
nu fick jag ett till helvete att försöka lösa på ett bra sätt..

Dig, killen den jag blev kär i!


-Can we bring yesterday back around
'cause I know how I feel about you now
I was dumb, I was wrong
I let you down
But I know how I feel about you now



Fan va jag gillar dig! <3



-Not a day passed me by, not a day passed me by
When I don't think about you
And there's no moving on, 'cause I know you're the one
And I can't be without you


måste få lösa detta, prata med e båda,
så alla missuppfattningar försvinner,
å allt kan bli normalt igen.


nästan så att jag älskar dig! <3



Stay Fresh!
puss!




//Julia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0