jaoo..

jorrå, då hände det igen, älsklingen åkte hem idag :(
ändå gick det bättre idag, asså tog det bättre än alla andra gångerna han åkt eller jag åkt.

saknar min lille potatis :( träffas nästa gång på min födelsedag (a)<3
16e april!(L)

hade kalas för min lilla mormor idag, som fyller 60 imorn! Grattis! :)
lyckat faktiskt! roligt varre!

btw!
-Du är borta, du kommer aldrig mer tillbaks!
bäst att du stannar där du kom ifrån, för hos oss hör du inte hemma!
^Jävla idiot..^

-you're out!



-I'm kicking down the walls
I gotta make them fall
Just break through them all
Just to get rid of you!


aja, ska mysa i crilles tröja (a) och sen snacka i tele med han!
älskar den pojken asså!

see you later!
puuuusss,
StayFresh! /(L'



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0