Liberty

Tänkte slänga in ett inlägg för att skriva av mig..



vet inte vad som hänt med dig
du är inte den jag lärde känna
inte den jag en gång fick älska
du är en helt annan person nu

undrar vad som fick dig att ändra ditt sätt att vara
bara du själv som kan svara på det
och du själv som har ändrat dig

gillar inte ditt nya jag lika mycket som ditt första
gillade det andra bättre
när du hade tid för mig
när du kunde säga allt till mig

nu säger du i stort sätt ingenting alls till mig
du säger aldrig att du älskar mig
du säger aldrig att jag är fin, söt eller något
du säger aldrig att jag är den enda för dig
du säger aldrig att det är bara vi två

saknar dom stunderna då du verkligen bevisade för alla att du älskade mig!

saknar allt vi har gjort tillsammans
saknar allt du sa förr, då allt va mycket bättre
saknar då du tog mig seriöst!

hoppas du läser detta
för jag vägrar säga det igen
efter så mycket tjat om en enda sak
som du borde komma ihåg själv..

för till slut.. har man ingen ork kvar..



// Julia




Kommentarer
Postat av: maja

julia, jag kanske vet vem du menar men det är inte säkert? tell me? :o <3

2011-03-26 @ 17:10:12
URL: http://majastenberg.devote.se
Postat av: Anonym

det löser sig..

2011-03-26 @ 17:23:19
Postat av: maja

men är det den jag tror att det är lixom ? :/

2011-03-26 @ 17:31:06
Postat av: julia

maja, det är nog det du tror <3

2011-03-26 @ 19:45:31
URL: http://crillesflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0