onsdag..

Va hemma från City Gross idag, stannade hemma för att jag hade ont i bihålorna -.- ! men ska dit imorn igen iallafall, får se hur jag mår dåva. trore ska funka vettu!

-man ska hålla det man lovar? right?

-In my head, I see you everywhere~
-Try'na getting rid of you~


>Börjar du fatta eller är jag bara förlorad i tanken om att du är borta?<

Idag har jag och Sandra officiellt gjort 200 situps! Det är facebooks fel :(
men lovar lite saker på FB asså! -.-
Så ah, nu ska vi göra 200 varje dag fram till sommarlovet! :o
Vi kommer bli riktiga biffar :D

Önska mig lycka till!


jaoo, crille ringer la snart så, snart.. ah snart-.-
well, see ya bitches;*

/J

Kommentarer
Postat av: sandra berkemo

jag tycker iallafall vi är duktiga (a)

ska snart göra mina 200 för idag, tagga! :D host

2011-03-14 @ 22:28:46
URL: http://sandraberkemo.devote.se
Postat av: julia

haha duktiga? :O nä vi är fan bäst! :D

jag har gjort mina! :D

2011-03-15 @ 22:50:01
URL: http://crillesflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0