söndag




Hade mini-kalas för pappa idag. vete fan fa han fick men aja.. han fyllde 40 iaf! Grattis!

hatar att en viss person lovar saker hos mig, och bryter och glömmer direkt när denna kommer hem..
fan va jag hatar!

är så jääävla förbannad asså!


On/Off     - RAGEMODE- !!


har inte ens några ord.. är så jävla förbannad!
det enda jag kan få fram är..

- behandla mig, som du själv vill bli behandlad.
- ljug om du vill att jag ljuger för dig!



hatar er!
och hoppas för fan att ni båda vet det!



/J..

Kommentarer
Postat av: maja

vi känner knappt varandra men iaf finns om du vill prata <3

2011-03-13 @ 22:34:49
Postat av: julia

Tack maja! <3

2011-03-14 @ 10:17:28
URL: http://crillesflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0