tisdag!





Idag, jaaduuu! hade körkortteori 17-18! gick awesome å bokat första körningen! :D skulle vart igår egentligen -.- men Jörgen ställde in! -.- ahmen 24e mars tror ja de va jag ska köra nurrå! :D

känner mig stolt! gjorde ett helt kapitel idag på matten! (a) *angel face* haha å jaaa då har man sista provet på tisdag nästa vecka! ;) ME LÖÖÖÖV!


I am, I'm too fabu-lous
I'm so fierce that it's so nuts

HAHA! älskar! (L) Big Love!


btw, så harru vart ganska tyst, haha älskar det med! haha jäävla fail barn
kan inte ens fatta att du aldrig försvinner ändå..


ahmen aaah jag ska la lägga mig i sängen å prata med älskling i teleofnen då!:)
Puss ;*

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0